onsdag, december 03, 2008

Promise me you'll never go away.

Idag vaknade jag av att det åskade. Först blixtrade det till och sedan kom en hög jävla smäll som skrämde livet av mig, nästan. Sedan kunde jag inte somna om, vilket var helt okej för jag skulle ändå upp runt den tiden.

Åkte till AiC i regnet och när jag kom ut från den instängda lokalen märker jag att det snöar. Jag förstår verkligen inte varför det envisas att snöa i Malmö, det är inte så att det blir fint. För det lägger sig inte.

Hur som helst, fick ett samtal från Arbetsförmedlingen när jag stod och väntade på bussen hem, ska tydligen dit på fredag. Jobbgarantin för ungdomar ska jag tydligen börja på nästa måndag. Får se hur det blir. Dags att ringa vårdcentralen imorgon för att kolla upp vad som kan dokumenteras.

Jag känner mig på ett oerhört bra humör idag och det firar jag med kaffe. Jag tror min mage inte gillar kaffe så mycket längre. Känner mig lite elak. Eller inte.

Inga kommentarer: