onsdag, april 16, 2008

Igen.

Jag är under rekonstruktion, hela mig. Eller kanske snarare mitt liv är. Jag har bestämt mig för att blogga igen. Varför? Jag behöver skriva av mig. En sort utav terapi som jag en gång sysslade med, men det försvann, liksom en del av mitt liv gjorde.

Jag hade kunnat gå in på varför, varenda lilla detalj. En del av mina vänner vet redan, andra inte. Ingen vet allt, det är knappt så att jag vet vad som hände egentligen. Jag bara försvann och nu försöker jag hitta tillbaka. Vilket är svårare än vad man kan tro.

Läs om du vill, eller strunta i det. Jag vet inte om jag kommer att hålla bloggen uppdaterad igen. Jag gillar inte att ge löften eller förhoppningar längre. Jag skriver inte för eran skull, jag skriver för min egen.

Jag ska fundera ut något roligare att skriva, detta blev inte alls vad jag hade tänkt. Fan.

Det är i alla fall fint väder ute här i Malmö. Njut om du kan, för det ska jag göra, med ett stort brett leende på läpparna. I'm untouchable.

Ta-ta for now.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag finns här, jag vill läsa. Jag bryr mig om dig.
Känns trevligt att du tagit upp skrivandet igen, det har jag också..som du kanske märkt/märker.
Lovar att titta in här & kolla uppdateringar.
Min hjälte är viktig!

Puss&Kram

Sara Nanny Winoy sa...

Tack sötnos, jag ska försöka hålla den uppdaterad. Har bestämt mig för att jag ska det.

Du är viktig du också!
Puss